Panaszkezelés

A VakifBank mindig arra törekszik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek és üzleti partnereinek.
Mert értékeljük az Ön elégedettségét. De ha nem győzzük meg Önt a szolgáltatásunkkal, kérjük, tudassa velünk, mit tudunk javítani.
Lehetősége van arra, hogy panaszait különböző csatornákon keresztül nyújtsa be. A panasz beérkezését visszaigazoljuk, és a lehető leghamarabb foglalkozunk vele.
Kérjük, használja a panasztételi űrlapot (lásd alább), vagy küldjön nekünk e-mailt: anliegen@vakifbank.eu.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Ha a bejelentés benyújtása ellenére sajnos nem sikerül megállapodásra jutni egy egyedi ügyben, a következő választottbírósági intézmények állnak az Ön rendelkezésére:
- Az osztrák bankszektor közös békéltető testülete (www.bankenschlichtung.at) a banki tranzakciókra (kivéve a devizahiteleket).
- Internet ombudsman (www.ombudsmann.at) az interneten keresztül kötött, fizetés ellenében kötött szerződések vagy egyéb, az e-kereskedelemmel vagy az internettel kapcsolatos jogi, adatvédelmi, szerzői jogi vagy védjegyjogi kérdések esetén. Az internetes ombudsman intézménye azonban csak akkor áll az Ön rendelkezésére, ha Ön Ausztriában lakóhellyel rendelkező fogyasztó. Ezért a vállalkozások nem tehetnek itt panaszt.
Vitarendezési platform (ec.europa.eu/odr): Lehetőség van az Európai Bizottság által létrehozott ec.europa.eu/odr egyeztető platformhoz is fordulni.
Választottbírósági eljárás fogyasztói ügyletek esetén (www.verbraucherschlichtung.at) a devizahitelek vagy egyéb, a fenti választottbírósági testületek hatáskörébe nem tartozó viták esetében.